გაზ 13 ''ჩაიკა'' (თეთრი)
გაზ-13 „ჩაიკის“ ოფიციალური ფერი შავი იყო, ყველა სამთავრობო ავტომობილის მსგავსად. მაგრამ იყო გამონაკლისებიც. ჯერ კიდევ სერიულად გამოშვებამდე, „ექსპო-58“ მსოფლიო გამოფენაზე ბელგიაში გაიგზავნა რძისა და ფირუზის ფერებში გადაწყვეტილი მანქანა მოოქროვილი რადიატორის...
წინა ხაზის ტრანსპორტიორი-ამფიბია ლუაზ-967
წინა ხაზის ტრანსპორტიორი, იგივე ЛуАЗ-967 (ლუაზ-967) სამოქალაქო კლასიფიკაციით. სერიულად 1965 წლიდან 1989 წლამდე იწარმოებოდა. ეს იყო მცირე ტვირთმზიდობის  ავტომობილი-ამფიბია ოთხივე წამყვანი ბორბლით. მისი ძირითადი დანიშნულება ჭურვების მოზიდვა, დაჭრილების ევაკუაცია, დაზვერვა,...
მოსკვიჩი 403
ჩვენს ავტომუზეუმში დაცული „მოსკვიჩ - 403“ დღესდღეობით ერთ-ერთ ყველაზე იშვიათ საბჭოთა ავტომობილად ითვლება. ეს მოდელი მეორე თაობის „მოსკვიჩების“ ბოლო წარმომადგენელია. სხვა ავტომწარმოებლებისგან განსხვავებით, მოსკოვის მცირელიტრაჟიანი ავტომობილების ქარხანა ახალი მოდელის გამოშვებაზე ეტაპობრივად,...
მოსკვიჩი 408
ჩვენს მუზეუმში დაცული «Москвич-408» (მოსკვიჩ-408)-ის ოთხფარნიანი ვარიანტი მეტწილად საექსპორტოდ იყო განკუთვნილი, შიდა ბაზარზე მისი შოვნა ადვილი არ იყო, რის გამოც ეს მოდელი დღეს დიდ იშვიათობას წარმოადგენს. 408-ე მოდელზე მუშაობა ქარხანამ 1959...
ვოლგა გაზ-მ21 (მეორე სერია)
"ვოლგა" გაზ-მ21 - მეორე სერია: "ზვიგენის კბილები" წარმოების 14 წლიან პერიოდში გორკის ავტოქარხანამ "ვოლგა" გაზ-21-ის ოცდაათზე მეტი მოდიფიკაცია გამოუშვა. ტექნიკურ დეტალებში ჩაუხედავ ავტომოყვარულთა ზეპირსიტყვიერებაში ისინი სამ ძირითად ჯგუფად დაიყო, რადიატორის...
გაზ-4
1929 წელს ავტოკონცერნ Ford Motor Company-ს და საბჭოთა მთავრობას შორის ხელშეკრულება დაიდო საბჭოთა კავშირში ავტომანქანების წარმოების შესახებ. სწორედ ამ ხელშეკრულებიდან იღებს სათავეს საბჭოთა კავშირში მანქანების მასობრივი წარმოება. ფორდის ხელშეწყობით შენდება...
გაზ მ-1
მაშინ, როდესაც გორკის ქარხანა ჯერ კიდევ მხოლოდ ემზადებოდა ГАЗ-А-ს გამოსაშვებად, თავად ფორდს სამშობლოში სერიოზული პრობლემები შეექმნა: ავტოკონცერნმა "ჯენერალ მოტორსმა" ექვსცილინდრიანი ძრავის მქონე მანქანები გამოიყვანა ბაზარზე, რის გამოც 1931 წლისთვის Ford-A...