ზაზ 968 ა
 გასული საუკუნის 60-იანი წლების ბოლოს ზაპოროჟიეს ავტოქარხანა "კომუნარი" მეტად არასახარბიელო მდგომარეობაში აღმოჩნდა. 1964 წელს ხელისუფლებაში მოსულ ლეონიდ ბრეჟნევს, თავისი წინამორბედისგან ხრუშოვისგან განსხვავებით, პატარა მანქანებისკენ გული არ მიუწევდა. ძვირადღირებული მანქანების...
გაზ 14 ''ჩაიკა''
ავტომობილის წარმოება დაიწყო 1977 წელს, გორკის საავტომობილო ქარხანაში. სულ გამოვიდა 1120 ეგზემპლარი.
გაზ 22 ''ვოლგა''
1956 წელს, გორკის საავტომობილო ქარხანაში ГАЗ-21-ის მოდელის პარალელურად, მუშაობა დაიწყეს  ГАЗ-22 „უნივერსალი“-ს შექმნაზეც. ГАЗ-22 საშუალო კლასის საბჭოთა მსუბუქი ავტომობილია, 5-7 ადგილიანი, ტრანსფორმირებადი სალონით და 5 კარიანი, „უნივერსალი“-ს ტიპის სატვირთო-სამგზავრო ძარით.  ის...
გაზ 24 ''ვოლგა''
1956 წლიდან გორკის ავტომშენებელი ქარხანა გაზ 21 -ს, ,,ვოლგას'' და მის სხვადასხვა მოდიფიკაციებს აწარმოებდა. გაზ 21 იმ დროისთვის საკმაოდ თანამედროვე ავტომობილი გახლდათ და მასზე დიდი მოთხოვნაც იყო როგორც საბჭოითა კავშირში,...
მოსკვიჩი 401
დაბალი კლასის საბჭოთა მცირელიტრაჟიანი ავტომობილი, რომელსაც მოსკოვის ავტომშენებელი ქარხანა უშვებდა. მისი პირველი ვერსია გახლდათ მოსკვიჩი 400. ის 1946-1954 წლებში გამოდიოდა, მოსკვჩი 401 კი, რომელიც თბილისის ავტომუზეუმშია წარმოდგენილი, ამ მანქანის...
მოტოეტლი
მუზეუმში წარმოდგენილი მოტოეტლის ,,წინაპარი’’ დიდი სამამულო ომის შვილადაც შეიძლება, რომ მოინათლოს, რადგან მისი გამოშვების საჭიროება, საბრძოლო მოქმედებებში დაინვალიდებული სრულიად ახალგაზრდა მოსახლეობის განსაკუთრებით დიდმა რაოდენობამ გამოიწვია.  გამარჯვების პირველ წლებში  ომის ინვალიდებს...
ზაზ-968მ
 გასული საუკუნის 70-80-იანი წლების მიჯნაზე ქვეყნის მასშტაბით გამეფებულმა "უძრაობამ" საავტომობილო მრეწველობაც მოიცვა. თუ 30-იანი წლებიდან მოყოლებული ყველა ავტოსაწარმო სამოდელო რიგის განახლებას 10 წელიწადში მაინც ახდენდა (ომის შემდგომ წლებშიც კი!), 80-იანი...
მოსკვიჩი 412
ზაზ 966
დღეს ცოტა ვინმეს თუ ახსოვს, რომ უკრაინაში მსუბუქი მანქანების გამოშვების ინიციატორი ნიკიტა ხრუშჩოვი იყო. მართალია, სტალინის მმართველობის პერიოდში მან  იდეისთვის ხორცის შესხმა ვერ შეძლო, მაგრამ ქვეყნის სათავეში მოქცევის შემდეგ თავისი...