ზაზ 965
ზაზ, უკანაძრავიანი განსაკუთრებით პატარა მსუბუქი ავტომობილის მარკა. •    ზაზ, ანუ ზაპოროჟიეს ავტომშენებელი ქარხანა,( პირველი სახელწოდება კომუნარი) უკრაინულ საბჭოურ ბრენდს, ზაპოროჟეცს 1960 წლიდან აწარმოებდა.  1960- 1969 წლებში ზაზ-965 ს 1962...
ზაზ 969 ''ლუაზი''
ავტომობილის წარმოება დაიწყო 1971 წელს ზაპოროჟიეს საავტომობილო ქარხანაში. Zaz-969 იყო პირველი საბჭოთა მანქანა წინა წამყვანი თვლებით.
გაზ 12 ''ზიმი''
ზიმის სახელწოდებით ის 1957 წლამდე მოიხსენიებოდა. გაზ 12  პირველი ექვსადგილიანი, ექვსფანჯრიანი დიდი საბჭოთა სედანია, რომელიც სერიულად იწარმოებოდა 1949-1958 წწ. გორკის ავტოქარხანაში (დასაწყისში მას მოლოტოვის სახელობის ავტოქარხანა ერქვა) ზიმი (რუს. ЗИМ «Завод...
ვაზ 21 03
ვაზ 21 01
„ავტოვაზის“ პირველი ავტომობილი, რომლის წარმოებაც 1970 წელს დაიწყეს. პირველ წელს წარმოებული იქნა 22 000 ეგზემპლარი, ხოლო 1973 წლისთვის მათმა რაოდენობამ 660 000 ეგზემპლარს მიაღწია. 1974 წლისთვის მისი გაყიდვა ბრიტანეთში დაიწყო 979 ფუნტად. ...
გაზ 13 ''ჩაიკა''
,,ჩაიკა’’ გაზ-13 ზე, ამ პრესტიჟულ სედანზე მუშაობა გორკის მანქანათმშენებელ ქარხანაში 1956 წელს,მას შემდეგ დაიწყეს, რაც მოძველებული მოდელის, გაზ 12-ის წარმოებიდან ამოღება და მისი უფრო კომფორტული, თანამედროვე დიზაინის მოდელით შეცვლა გადაწყდა....
გაზ 20 ''პაბედა''
  გაზ-20, ომისშემდგომი პერიოდის საბჭოთა ავტომობილი, რომელსაც სახელად ,,პაბედა'', გამარჯვება ერგო. ლეგენდა ღაღადებს, რომ მისი ,,ნათლია'' სტალინი გახლდათ. დიდ ომში გამარჯვებული დიდი ბელადი, რომელის ენთუზიაზმიც საბჭოთა მანქანათმშენებლობაში ამ მანქანის სახელწოდებაშიც...
გაზ 69
გორკის ავტომშენებელ ქარხანაში გაზ-69-ის პირველი ეგზემპლიარი 1953 წელს ჩამოვიდა კონვეირიდან, მაგრამ მისი მასიურ წარმოებაში ჩაშვება მხოლოდ 1964 წელს მოხერხდა. 1972 წლამდე გორკის ავტომშენებლებმა ამ მოდელის 600 000 ავტომობილი გამოუშვეს. გაზ-69 აკმაყოფილებდა...
გაზ 21 ''ვოლგა''
გორკის საავტომობილო ქარხანამ 1956 წლის ოქტომბერში პირველად წარუდგინა საზოგადოებას ავტომობილი ГАЗ 21,  საბჭოთა წარმოების პირველი „ვოლგა“. იმ მომენტისათვის აწყობილი იყო მხოლოდ 3 ავტომობილი.  მისი მასიური გამოშვება დაიწყო 1957 წლის აპრილიდან. ამ...